گسترش ابعاد اعتراضات ضد دولتی در بحرین

گسترش ابعاد اعتراضات ضد دولتی در بحرین    
۱۳۹۴\۰۸\۲۸ - ۱۱:۳۱ AM


اعتراضات مردم بحرین در اعتراض به احکام اعدام اخیر گسترده تر شده است و مقامات بحرینی به سیاست سرکوب گروه های مخالف از طریق فشارهای شدید،بازداشت ها، محاکمه و سلب تابعیت ادامه می دهند.


 ، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد:پس از بازداشت و محاکمه سران گروه های مخالف، بازداشت دیگر فعالان سیاسی در بحرین افزایش پیدا کرده است. رژیم بحرین توجهی به درخواست های داخلی و بین المللی برای آزادی زندانیان سیاسی و رها کردن گزینه امنیتی نمی دهد. سازمان های حقوق بشری درباره وخیم شدن اوضاع در بحرین هشدار می دهند.


از سوی دیگر اعتراضات مردمی در بحرین علیه احکام اخیر گسترش یافته است. معترضان تاکید می کنند این احکام باطل و بی ارزش است.
____________________________
گفتگوی برجامی با حضور علاء الدین بروجردی    
۱۳۹۴\۰۸\۲۸ - ۱۱:۵۹ AM


علاء الدین بروجردی گفت: مجلس با تصویب مصوبه ای ۹ بندی جلو نفوذ دشمن را گرفت و رهبر معظم انقلاب نیز با استناد به این مصوبه فرمان راه اندازی کمیته رصد را دادند.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در همایش شفاف سازی برجام در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با اشاره به دغدغه نفوذ دشمن در سایه برجام گفت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایجاد یک کمیته نظارتی مصوب شده که قرار است هر 6 ماه یکبار به نمایندگان مجلس گزارش دهد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران کشوری با بیش از نیم قرن فعالیت هسته ای است اما پس از انقلاب با بدبینی های سیاسی کشورهای غربی این فعالیت متوقف شد گفت: امروز به برکت خون شهیدان و رشادتهای ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس و صبر و ایستادگی ملت ایران دانش هسته ای در جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک دانش بومی شده است.

بروجردی تاکید کرد ایران در جنگ اراده ها پیروز شد و افزود: اوباما اعلام کرد اگر می توانستیم تمام پیچ و مهره های مراکز هسته ای ایران را باز می کردیم ولی نمی توانیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در ساخت نیروگاه هسته ای با کشورهای مختلف همکاری می کند و هرگز دانش هسته ای را منتقل نمی کند ولی این دانش اکنون در ایران اسلامی بومی شده است.

وی اضافه کرد: سانتریفیوژهای وارد شده از پاکستان آلوده بودند ولی غربی ها با وجود قانع شدن در این زمینه، اجازه فعالیت هسته ای را به ایران نمی دادند بنابراین در مجلس هفتم دولت را به توقف اجرای پروتکل الحاقی مکلف کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: پس از فک پلمپ نیروگاه های هسته ای، گام های بلندی در زمینه هسته ای برداشته شد، به طوری که ظرفیت غنی سازی تمام راکتورها به 20 درصد رسید.

بروجردی گفت: غنی سازی 20 درصدی اورانیوم و کار گذاشتن سانتریفیوژها در قلب راکتورها توانایی فوق العاده ایران در زمینه هسته ای را نمایان ساخت.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به تمام مراحل انرژی هسته ای دست یافته است و غرب هرگز نمی تواند دانش هسته ای را از ما بگیرد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اضافه کرد: این تیم در مذاکرات هسته ای مقابل 6 قدرت جهان ایستاد و از حق ملت ایران دفاع کرد.

بروجردی با بیان اینکه با توافق هسته ای فضای تحریم های اقتصادی و سیاسی شکسته شده است، ادامه داد: ایران قصد دارد بیش از پیش در مجامع بین المللی حضور داشته باشد.

وی افزود: کشورهای مختلف دنیا بعد از توافق هسته ای برای بستن قراردادهای مختلف اقتصادی با ایران صف کشیده اند و ما اکنون حق انتخاب داریم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد بمب اتم تاثیری در افزایش اقتدار و امنیت ملی ندارد و گفت: پاکستان تنها کشور از 57 کشور اسلامی جهان است که بمب اتمی دارد ولی هیچ اقتداری ندارد و خاک آن بارها توسط آمریکا برای مقابله با طالبان مورد تجاوز قرار گرفته است.

وی رفع تحریم ها را از هدف های اصلی مذاکرات هسته ای ایران با غرب عنوان کرد و افزود: ما به آمریکا بدبینیم زیرا هیچ اصول و قاعده ای را رعایت نمی کند.

علاء الدین بروجردی درباره فعالیت گروه تروریستی تکفیری داعش اضافه کرد: داعش با هدف انحراف توجه ها از رژیم صهیونیستی به داخل جهان اسلام ایجاد شد.

بروجردی درباره عملیات اخیر تروریستی داعش در فرانسه گفت: اکنون در تمام کشورهایی که در ایجاد داعش نقش داشته اند، خطر احساس می شود.

دکتر معافی فیزیکدان اتمی واز استادان دانشگاه نیز در این همایش ضمن تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر مردم و نسل های آینده برای حراست از دستاوردهای هسته ای کشورمان، به خطر تروریست های تکفیری وداعش اشاره کرد و گفت : سانتریفیوژها تعیین کننده قدرت یک کشور نیستند و کشورهای غربی باید از تروریستها و مخصوصا داعش هراسان باشند چراکه آنان امروز خطری برای جامعه و امنیت بین المللی به شمار می روند .

وی افزود: داشتن اورانیوم، نیروگاه هسته ای و سوخت هسته ای نشانه داشتن بمب اتمی نیست ولی متاسفانه کشورهای غربی این سه مساله را با بینشی بدبینانه به هم ربط دادند وسعی داشتند تا از آن بهره برداری سیاسی کنند.

دکتر پرویز پروین استاد تمام فیزیک هسته ای دانشگاه امیر کبیر نیز برگزاری این جلسات را در رفع شبهات نسل جوان بخصوص قشر فرهیخته دانشگاهی بسیار مفید دانست.

 در ادامه این همایش کارشناسان سیاسی و هسته ای به سوالات دانشجویان در خصوص برجام و دستاوردهای هسته ای پاسخ دادند.

____________________________


کودکان سرزمین دروغ ، راستگو نخواهند شد . حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

سخنان بزرگان ، جوانان را به کار و کوشش بزرگ اجتماعی فرا می خوانند و از آنها می خواهند همه توان خویش را در راه آبادی میهن و مردم دوستی به کار گیرند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

نگاه و سخنی، که سرشار از مهر و شادی است ، پنجره ای است رو به سوی هزاران هزار کهکشان نادیده ... . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف


کشتن امید آدمیان ، کمتر از جنایت نیست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

نام دیگر کوچ ، امید است .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

همواره امیدوار به زندگی بهتر و شرافتمندانه باشید ، هیچگاه توان خویش را انکار نکنید ، خود را دوست بدارید و برای بهروزی ، کوشش کنید . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

فرمانروای بزرگ ، بر دل ها فرمانروایی می کند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

اینترنت میدان شکوفایی و بالندگی آدمیان است ، همه برای رشد یکدیگر ، کوشش می کنند و این با سرشت آدمی سازگار است .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

مهربانی ، گرامی ترین خوی آدمی است. حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نگاره ایی ماندگار در اندیشه ما دارند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

آیا می توانید یک کشور پیشرفته غمگین، نشانم دهید؟ نه، کشورهای پیشرفته و نیرومند، مردمی شاد دارند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

با جشن ها، بویژه نوروز هر سال ، دوباره زاده می شویم. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

از آدم های کوچک ، نمی توان سیاستمدار بزرگ ساخت .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

پشتکار ، گوهر مردان و زنان فرهمند است . حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)

انتخابات درست و سازنده ، نخستین داروی دردهای یک سرزمین است  . حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

جایگاه هنر و هنرمند ، بسیار ارزشمند است . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

نقد کننده دانا ، نگاهی سیاه و یا سپید ندارد ، او توامان درستی و نادرستی هر کاری را می بیند و از هر دوی آنها سخن می گوید .  حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف جهان)

اندیشه پروازگر است ، جایی فرودش آوریم ، که مهربانی و شادی خانه دارد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد